دسته بندی پرسش ها

ورود و ثبت نام
روند ثبت سفارش
پیگیری ارسال سفارش
بازگرداندن کالا
کد تخفیف و کارت هدیه
خدمات بازاریابی
سایر موارد
آخرین تغییرات

در صورتی که جواب سوال خود را نیافتید، سوال خود را برای ما ارسال کنید

ورود و ثبت نام

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
  • از قسمت بالای صفحه، ورود به حساب را بزنید.
  • در صفحه باز شده در قسمت ورود، ایمیل و کلمه عبور خود را وارد کنید سپس (ورود به حساب) را بزنید.
  • وارد قسمت (اطلاعات شخصی شما) شده و اطلاعات خود را ویرایش کنید و در آخر روی (ذخیره) کلیک کنید.
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
  • در بالای سایت روی گزینه "ورود به حساب" کلیک کنید.
  • از قسمت (ایجاد حساب کاربری) ایمیل خود را وارد کرده و دکمه (ایجاد حساب کاربری) کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده اطلاعات درخواستی را پر کرده و در آخر دکمه ثبت نام را بزنید.
به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟
  • مالک آن مشتری جدید رادکوه باشد و حساب کاربری دیگری در رادکوه نداشته باشد.
  • اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.
چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟
  • از قسمت بالای صفحه دکمه ورود به حساب را بزنید.
  • در صفحه باز شده بالای دکمه ورود به حساب (کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟) را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده آدرس ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کرده اید را وارد کنید تا کلمه عبور جدید به ایمیل شما ارسال شود.

نکته: در صورتی که به ایمیل خود دسترسی ندارید میتوانید با شماره ای که هنگام ثبت نام وارد کرده اید متن زیر را به شماره 09928171853 پیامک کنید تا در اولین فرصت ایمیل و کلمه عبود جدید برای شما ارسال شود.

(نام و نام خانوادگی، درخواست ایمیل و کلمه عبور)

چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را تغییر دهم؟
  • از قسمت بالای صفحه، ورود به حساب را بزنید.
  • در صفحه باز شده در قسمت ورود، ایمیل و کلمه عبور خود را وارد کنید سپس (ورود به حساب) را بزنید.
  • وارد قسمت (اطلاعات شخصی شما) شده شوید.
  • در قسمت ( کلمه‌ی عبور فعلی ) کلمه‌ی عبور فعلی خود را وارد کنید.
  • در قسمت های (کلمه‌ی عبور جدید ) و (تایید کلمه عبور ) کلمه عبور جدید را وارد کنید.
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی یا از واتساپ ثبت کنم؟

بله این امکان وجود دارد، شما میتوانید از طریق تماس یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید تا ما سفارشتان را ثبت کنیم.

چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟

یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

1. گذر واژه شما دارای حداقل 8 تا 12 کاراکتر باشد .

2.  از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید .(4K5gT)

3. از سمبل‌ها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید .(! @ # = $ % + ^ & * ? -)

4. از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید .(a-B)

5. از گذرواژه‌های متفاوت برای حساب‌های متفاوت خود استفاده کنید.

6. کلمه عبور شامل یک کلمه قابل حدس کامل نباشد(مثلا هر کلمه ای  که در دیکشنری موجود است)

7. کلمه عبور شامل نام کاربری، نام واقعی ، اسم شرکت، نام اعضای خانواده، سال تولد، شماره همراه و یا کد ملی  نباشد.

روند ثبت سفارش

چرا به (کد پیگیری سفارش) نیاز داریم؟

رادکوه برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت (کد پیگیری سفارش) این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

    برای لغو سفارش کافیست از طریق راه های ارتباطی موجود در قسمت پشتیبانی با ما تماس گرفته و درخواست لغو سفارش دهید.

      توجه: لغو سفارش فقط زمانی امکانپذیر است که سفارش شما ارسال نشده باشد.

      محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟

      زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست. اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه از آن باخبر شوید.

      چطور در رادکوه سفارش خود را ثبت کنم ؟
      • در سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید و سپس پرداخت نهایی را بزنید.
      • در صفحه باز شده اطلاعات خود را وارد کرده روش حمل و روش پرداخت رو اتخاب نمایید و در آخر دکمه پرداخت نهائی رو کلیک نمایید.
      رمز عبور خود را فراموش کردم، چطور میتوانم رمز خود را بازیابی کنم؟
      • از قسمت بالای صفحه دکمه ورود به حساب را بزنید.
      • در صفحه باز شده بالای دکمه ورود به حساب (کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟) را انتخاب کنید.
      • در صفحه باز شده آدرس ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کرده اید را وارد کنید تا کلمه عبور جدید به ایمیل شما ارسال شود.

      نکته: در صورتی که به ایمیل خود دسترسی ندارید میتوانید با شماره ای که هنگام ثبت نام وارد کرده اید متن زیر را به شماره 09928171853 پیامک کنید تا در اولین فرصت ایمیل و کلمه عبود جدید برای شما ارسال شود.

      (نام و نام خانوادگی، درخواست ایمیل و کلمه عبور)

      چگونه میتوانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

      رادکوه جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، برای مشتریانی که به دلایل مختلف شرایط حضور در آدرس خود برای دریافت سفارش را ندارند، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است .

      شعبه های حضوری  رادکوه در حال حاضر شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱1 تا ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی آماده ارائه خدمات به مشتریان رادکوه است.

      می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

      بله، بعضی از کالاها امکان دارد در سایت ناموجود باشد ولی تا چند روز دیگر دوباره موجود شود، شما میتوانید قبل از موجود شدن کالا با ما از طریق قسمت پشتیبانی در ارتباط بوده و نسبت به درخواست کالا اقدام نمایید.

      چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟

      کافیست به صفحه محصول مورد نظر رفته و از قست نظرات، نظر خود را ثبت نماید.

      چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس خود را ویرایش کنم؟

      در بخش پروفایل کاربری خود وارد قسمت (آدس های من) شده و نسبت به ویرایش آدرس خود اقدام نمایید.

      چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

      تمام کالاهایی که سنگین بوده و امکان ارسال با پست را نداشته باشد، کالا به‌صورت پس‌ کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

      میتوانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

      بله. هنگام وارد نمودن آدرس، شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

      در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

      شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

      پیگیری ارسال سفارش

      چرا به (کد پیگیری سفارش) نیاز داریم؟

      رادکوه برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت (کد پیگیری سفارش) این امکان را ایجاد کرده که بتوانید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

      چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
      • از قسمت بالای صفحه، ورود به حساب را بزنید.
      • در صفحه باز شده در قسمت ورود، ایمیل و کلمه عبور خود را وارد کنید سپس (ورود به حساب) را بزنید.
      • در صفحه باز شده (تاریخچه و جزئیات سفارش) را بزنید.
      • و حال با زدن دکمه (جزئیات) میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را مشاهده کنید.
      سفارشات چگونه از طریق پست ارسال می شوند؟
      • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir
      • شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق واتساپ یا پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
      چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
      • ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
      • روی گزینه ی "تاریخچه و جزئیات سفارش" کلیک کنید.
      • میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
      چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

      کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با رادکوه، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

      بازگرداندن کالا

      چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

      شما میتوانید از طریق قسمت پشتیبانی با ما تماس گرفته و نسبت به درخواست مرجوعی کالا اقدام نمایید.

      روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

        رعایت موارد زیر در روش بسته بندی کالای مرجوعی الزامی است:

        • کالا میبایست در  جعبه اصلی  خود به رادکوه بازگردانده شود.
        • چسب و برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
        • لازم است تمامی اقلام همراه محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.
        • در صورتی که اقلامی به عنوان  هدیه  در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است این اقلام نیز بازگشت داده شود.
        اگر سایز پوشاک یا کفش خریداری شده مناسب نباشد، چطور میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

        در صورتی که کالا در شرایط اولیه باشد و استفاده نشده باشد، میتواند آن را مرجوع کنید.

        اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

        بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید.

        کد تخفیف و کارت هدیه

        چطور کارت هدیه یا کد تخفیف سفارش دهم؟

        برای ثبت سفارش کارت هدیه یا کد تخفیف بر دکمه زیر کلیک کرده و در صفحه باز شده اقدام به ثبت سفارش نمایید.

        کارت هدیه و کد تخفیف

        اگر کالای خود را به هردلیلی مرجوع کنم چه اتفاقی برای مبلغ کارت هدیه میافتد؟
        • کارت هدیه شما به میزان مبلغی که در سفارش از کارت هدیه پرداخت نموده اید، مجدد شارژ میشود.
        • میتوانید از باقی مانده کارت هدیه در خرید های بعد خود استفاده نمایید .
        چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟

        رادکوه در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

        چطور از کد تخفیف و کارت هدیه خود استفاده کنم؟

        محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صفحه پرداخت رفته و بعد از تکمیل اطلاعات خود و انتخاب استان و شهر قسمت کد تخفیف فعال میشود که میتوانید کد تخفیف خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و دکمه (افزودن) را بزنید تا کد تخفیف اعمال شود.

        خدمات بازاریابی

        بزودی

        ...

        سایر موارد

        کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
        • امکان اعلام زمان دقیق برای موجود شدن کالاهای ناموجود وجود ندارد.
        محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟
        • زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست. اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا شبکه های اجتماعی تعیین شده از آن باخبر شوید.

        آخرین تغییرات

        بزودی

        ...